Historiallinen 10 % kannatuksen nousu verrattuna edellisiin kuntavaaleihin

Ylen aamun gallupluvut hämmensivät; Yle vertasi kuntavaaliennustetta edelliskuun eduskuntavaaliennusteeseen. Vertailukelpoisin luvuin olemme nostaneet kannatustamme rajusti. Viime kuntavaalien tulos oli 8,8 %; Ylen tuore oli ennuste 18,8 % (+ 10 %)

Gallupin viikkoluvut kertovat, että kuntavaaliohjelmamme puree todella hyvin. Julkistimme ohjelmamme 25.1.2021; julkistamisen jälkeen kannatuksemme ampaisi yli 19 % tason. Levittäkää kuntavaaliohjelmamme jokaiseen savuun, niin varmistamme käden ulottuvillamme olevan historiallisen kuntavaalivoiton.

Kannattajaprofiilimme on ainutlaatuinen. Suomen sodanjälkeisessä poliittisessa historiassa ei ole koskaan ollut puoluetta, joka on ollut samanaikaisesti suosituin niin työväestön, alempien toimihenkilöiden, työttömien, yrittäjien kuin maanviljelijöidenkin keskuudessa. Kannatusluvut osoittavat, että realistinen talous-, ilmasto-, maahanmuutto- ja EU-politiikkamme yhdistää suomalaisia.

Karut gallupluvut ovat aiheuttaneet paniikkia kepulaisten keskuudessa

Kehysriihi, ikävine polttoaineen veronkorotuksineen, siirrettiin Kepun vaatimuksesta kuntavaalien jälkeiseen aikaan. Näin kepulaiset voivat rinta kaarella väittää, että ovat estämässä bensiinin-, dieselin ja – lämmityspolttoaineiden veronkorotukset. Väitteiden parasta ennen päiväys on 18.4.2021. Hallituksen hiilineutraali Suomi 2035 ohjelma kertoo karua kieltään, polttoaineiden veronkorotukset tulevat olemaan Marinin/Saarikon hallituskaudella vähintään 30 senttiä/l; Kepun ministeriryhmä on sitoutunut näihin korotuksiin.

Kepulaiset saivat silmittömän raivokohtauksen, kun paljastimme tämän bluffin. He aloittivat harhautustarkoituksessa valeuutiskampanjan kyseenalaistamalla Taloustutkimuksella teettämämme tutkimuksen Marinin/Saarikon hallituksen hiilineutraalisuustavoitteen hintalapun omakotiasujille ja autoilijoille. Kepulaisten pyynnöstä pidämme tuumaustunnin tiistaina 9.2.2021 alkaen klo 12. Kannattaa katsoa se Suomen Uutisten sivuilta tai kuunnella Järviradiosta, niin totuus selviää siitä miten suuri lasku Sinulle on tulossa.

Kirjoitettu 4.2.2021