Rovaniemen Perussuomalaiset ry:n hallituksen järjestäytymiskokous

Rovaniemen Perussuomalaiset ry:n hallitus piti järjestäytymiskokouksen 12.1.2020. Järjestäytymiskokouksessa valittiin yhdistyksen varapuheenjohtajaksi Marianna Mölläri. Sihteerinä jatkaa Pertti Sääskilahti sekä taloudenhoitajana Ari Paldán. Yleisessä syyskokouksessa 16.11.2019 puheenjohtajaksi valittiin Kalervo Björkbacka, hallituksen jäseniksi Erkki Talvensaari, Ari Paldán, Pertti Sääskilahti, Joni Lammela, Marianna Mölläri, Esa Jaako, J-P Mikkola ja Erkki Kosola. Kokouksessaan yhdistyksen hallitus päätti esittää valtuustoryhmälle jäsenet elinvoima-, sivistys -ja perusturvalautakuntiin sekä nimitys -ja hyvinvointijaostoihin. Muutoin luottamushenkilö paikat pysyvät entisellään. Muutos johtuu uudesta kaupunginvaltuuston 11.11.2019 päättämästä organisaatiouudistuksesta.

Rovaniemen Perussuomalaiset lähtevät kuntavaaliin yhtenä kärkiteemana kylienkaupunki. Perussuomalaiset haluavat säilyttää kyläkoulut. Kyläkoulujen säilyttäminen luo elinvoimaa ja hyvinvointia kylille. Nuoret haluavat rakentaa muuallekin kuin suurkaupungin alueelle ja sitä Rovaniemen Perussuomalaiset haluavat tukea.

Kirjoitettu 12.1.2020